Beni Senmi ittin la...

// // Leave a Comment


- Bisikletin de amına goydu...

- Ben kanalda geçiyodum, telefonla konuşuyodum bu nalet olası kanalı ertrafını çerçeve yapmamışlar... Ben düştüm iyi kötü kurtuldum ama çocumuz var çocugumuz var çocuğumuz var...

- Başka kim var?

- Buraya, buraya, bizim bi sürü insanların çocuğu var... buraya düşse ne olur?.. amma akşam amma gündüz... şurdan geçerkene bi korkuluk olmaz mı?.. olmuyor işte bak gördüğünüz gibi... buyur... ben düştüm çocuklarımız düşmesin!..

- Bah hele...

- Bah, şurdan geçiyodum, kurbağaların üstüne düştüm kurbağa vaaak dedi... düştüm ama çıkaramıyom.. pisikleti düldülü çıkaramıyorum amına goyum... beni sen mi iteledin ne yaptın bilmiyorum işte... yeter artık amına goyum... çek amına goyum çek... yalnız bak baş sayfada istiyem anam avradım olsun kan davası çıkar...

- Hadi iyi akşamlar...

0 yorum:

Yorum Gönder